ul. Lotnicza 139
54-132 WROCŁAW
POLSKA

FAq - Często Zadawane Pytania

Przeczytaj nasze FAQ zanim wyślesz nam wiadomość.

Korba którą posiadam nie widnieje na liście korb kompatybinych w opcji POWERCRANK CUSTOM.

Jeżeli posiadasz korbę, która nie jest wymieniona na liście kompatybilnych modeli nie ma możliwości zamontowanie na niej miernika mocy INPEAK.

Wszystkie korby, których ramiona posiadają “wgłębienie” od wewnętrznej strony nie są i nie będą kompatybilne z miernikiem mocy INPEAK.

Lista kompatybilnych korb jest sukcesywnie rozbudowywana o nowe kompatybilne modele.

Na chwilę obecną korby carbonowe nie są wspierane.

Jakie są opłaty za dostawę zamówień ze Sklepu Internetowego?

Koszt przesyłki to 15 zł brutto kurierem GLS przy zamówieniu POWERCRANK READY.
Jeżeli zamówiłeś opcję POWERCRANK CUSTOM przesyłka od INPEAK do Ciebie jest darmowa i realizowana kurierem GLS.

Jakie metody płatności są akceptowane w sklepie internetowym?

Akceptujemy następujące formy płatności:

– Wpłata na rachunek bankowy sklepu.
– Wpłata poprzez system Przelewy24.

Ile czasu zajmie realizacja zamówienia oraz dostawa?

Realizacja zamówienia POWERCRANK READY trwa 1-3 dni. W tym czasie od momentu otrzymania płatności za towar zobowiązani jesteśmy wysłać miernik mocy. Nie jesteśmy odpowiedzialni za czas transportu, jednak trwa on zazwyczaj do 24h.

Realizacja zamówienia POWERRCANK CUSTOM, trwa max. 3 dni robocze. Czas liczony jest od momentu odebrania przez nas Twojego ramienia korby od kuriera do momentu wysyłki gotowego produktu do Ciebie. Nie jesteśmy odpowiedzialni za czas transportu, jednak trwa on zazwyczaj do 24h.

Jak bezpieczne są zakupy w sklepie internetowym? Czy moje dane są chronione?

By zapewnić pełne bezpieczeństwo przesyłanych danych osobowych przez nasze strony www, połączenie z serwerem jest szyfrowane na podstawie certyfikatu SSL firmy Hekko.pl.

Wszelkie transakcje on-line (Przelewy24 itp.) także odbywają się w trybie połączenia szyfrowanego. Zapewnia to pełne bezpieczeństwo połączenia i ogranicza do minimum ryzyko kradzieży Państwa danych osobowych lub informacji związanych z płatnością.

Co więcej, podczas realizacji takiej płatności nigdy nie mamy wglądu w Państwa dane osobowe ani dane konta, numery kart itp. Dodatkowo każda transakcja jest zapisywana w historii systemów płatniczych, więc po każdej płatności pozostaje wyraźny ślad w systemie prowadzonym przez niezależną od nas instytucję.

Jak rozpoznać, czy połączenie jest szyfrowane? To proste – w pasku adresu przeglądarki internetowej wyświetla się ikona kłódki. Po kliknięciu w tę ikonkę wyświetlają się szczegółowe informacje na temat instytucji wystawiającej certyfikat oraz tożsamości firmy, która z tego tego certyfikatu korzysta. Informacje te są aktualizowane przez przeglądarkę przy każdej wizycie na naszej stronie dla zapewnienia maksymalnej ochrony.

Czy muszę się rejestrować by złożyć zamówienie?

Nie musisz. Oferujemy złożenie zamówienia bez rejestracji w naszym serwisie. O statusie Twojego zamówienia będziesz informowany mailowo na adres podany podczas składania zamówienia. Pamiętaj o poprawnym podaniu danych kontaktowych.

Czy otrzymam fakturę za moje zamówienie?

TAK. Dokument zakupu otrzymasz wraz z towarem. Dane do faktury wprowadzisz na etapie składania zamówienia.

Skontaktuj się z nami

mailowo

biuro: inpeak@inpeak.pl
pomoc: support@inpeak.pl

telefonicznie

+48 884 173 993 – pomoc techniczna
+48 799 966 827 – zamówienia / płatności / współpraca

Zostaw nam wiadomość