
Kilka lat temu powstał nasz pierwszy podwójny pomiar mocy na szosowych mechanizmach korbowych – POWERCRANK-E TWIN2. Dziś chcielibyśmy Wam zaprezentować jego drugą odsłonę – TWIN2. Jeszcze bardziej precyzyjny, jeszcze bardziej czuły, jeszcze bardziej kompaktowy, a jednocześnie odporny na wszelkie uszkodzenia.
Nowy TWIN2 to nie rewolucja wśród pomiarów mocy. To naturalna ewolucja. To upgrade, który nastąpił w wyniku wielomiesięcznych badań i testów.
Jakie zmiany wprowadziliśmy?
Nasz nowy podwójny pomiar mocy dostosowaliśmy do konstrukcji mechanizmów korbowych Shimano Ultegra FC-R8100 i Dura-Ace FC-R9200. Korby te są klejone z dwóch elementów aluminium, co znacząco zmienia wartości i miejsca dystrybucji naprężeń zginających korbę podczas aplikowania siły w stosunku do korb wykonanych w technologii odlewczej. Po wielu miesiącach symulacji i testów okazało się, że możemy uzyskać jeszcze lepsze wyniki. Długo szukaliśmy odpowiednich tensometrów i lokalizacji, przeprowadziliśmy mnóstwo badań i ostatecznie wprowadziliśmy dodatkowe elementy pomiarowe. Zupełnie przeprojektowaliśmy obudowę i umieściliśmy dodatkowe tensometry na bocznych ściankach korby. Efekt? Jeszcze dokładniejszy miernik, jeszcze bardziej czuły na nacisk na pedały, jeszcze bardziej stabilny, niezależnie od stylu pedałowania.

Co jeszcze wyróżnia nowy TWIN2?
Nowa obudowa jest wykonana jest z odpornego na uszkodzenia mechaniczne tworzywa. Jest smuklejsza, ale jednocześnie wzmocniona w krytycznych miejscach i tym samym mniej narażona na jakiekolwiek uszkodzenia mechaniczne. Co więcej, dzięki bardzo niskiemu profilowi będzie pasować do 99% ram dostępnych na rynku. Trudno zweryfikować kompatybilność ze wszytki ramami na świecie, dlatego zostawiliśmy sobie mały margines na błąd.😉
Oczywiście, podobnie jak poprzedni model, nowy TWIN2 jest kompatybilny ze wszystkimi wielkościami oryginalnych zębatek Shimano, więc możecie konfigurować napęd dowolnie.
Co pozostało?

Wszystko to, co najlepsze i sprawdzone przez tysiące zadowolonych klientów:
- Ładowanie wygodnym, magnetycznym kablem.
- Bateria umożliwiająca do 90 godzin jazdy na jednym ładowaniu
- Bardzo szybkie ładowanie do pełna (zaledwie 2 godziny!)
- Oprogramowanie, umożliwiające dokładną analizę danych. Cycling Dynamics, Pedal Smoothness czy balans pomiędzy nogami.
- Aplikacja Inpeak Manager, w której możecie oglądać swój wykres pedałowania i fazy generowanej mocy w czasie rzeczywistym.
Ile trzeba zapłacić?
Opcja montażu na Waszych mechanizmach korbowych kosztuje 2499 PLN na korbie Ultegra R8100. Dura-Ace z podwójnym miernikiem to koszt 2699 PLN. Z pewnością ucieszą się Ci, co mają już lewostronny pomiar mocy Powecrank-E, bo dołożenie prawej strony w nowej wersji, czyli wykonanie usługi UPGRADE zaczyna się już od 1499 PLN. Czy warto? To już pozostawiamy Waszej ocenie. My możemy za to zagwarantować, że trening z pomiarem mocy przyniesie Wam wiele korzyści w bardzo krótkim czasie. 😊
Chcesz mierzyć moc jeszcze precyzyjniej? Sprawdź naszego nowego TWINa!

Skorzystaj z opcji CUSTOM.
Wyślij nam swoją korbę Ultegra R8100 lub Dura-Ace R9200, a w ciągu kilku dni otrzymasz ją z powrotem wraz z najdokładniejszym obustronnym miernikiem mocy jaki kiedykolwiek stworzyliśmy!
Najniższa cena. Darmowa wysyłka.Bardzo szybki czas realizacji.
Nie chcesz czekać? Gotowe korby – READY – Powercrank-E TWIN2 Ultegra R8100 i Dura-Ace R9200 są dostępne od ręki i dotrą do Ciebie w ciągu 1-2 dni roboczych.